28 Mar

 

В тази лекция ще говорим за глобалните промени в начина, по които черпим идеи, набираме средства и комуникираме, които ни отдалечават от традиционните методи  за осъществяване на бизнес. По какъв начин методът на crowdfunding (груповото финансиране) може да помогне на стартиращи предприемачи да наберат средства? Как да използваме метода на crowdsourcing  (създаване на съдържание от общността ), за да достигнем до решението на нашите проблеми? Как можем да разпространим ефективно нашите послания онлайн?  Това са само някои от въпросите, на които ще отговорим в тази лекция. Ще представим разнообразие от реални и практически примери, които да ви вдъхновят да адаптирате бизнес идеите си към глобалните тенденции и да бъдете по-забележими, устойчиви и свързани.

Лекцията ще води Марко Грегович –  основател на хърватската social impact агенция Brodoto, която помага на неправителствен организации, бизнес и социални предприемачи от над 10 държави да направят своите социално значими инициативи видими, да привлекат подкрепа и да създадат устойчиви партньорства.

Събитието е с безплатен вход, но трябва задължително да се регистрирате през системата на Eventbrite на https://bit.ly/2GDWWqV, за да бъдете допуснати на входа на SAP Labs Bulgaria. Крайният срок за регистрация е 29.03.2018, 13:00 часа.

Лекцията е част от откриването на третото издание на Академия за социални предприемачи #3, организирана от Reach for Change България.

Работният език на събитието ще бъде английски.

Академия за социални предприемачи се организира с финансовата подкрепа на ING Bank, клон България и любезното домакинство на SAP Labs Bulgaria. Mедийни партньори са: NOVA, Netinfo, Младите успели българи, Кариери, Xplora и НПО портал.