20 Apr

Инвестирането в социален ефект е метод за подкрепа на социални бизнеси, който се развива бързо на глобално ниво, но в България все още е малко познат. Как този подход се различава от класическите бизнес инвестиции? Какви инициативи подкрепят инвеститорите в социален ефект и как българските социални предприемачи мога да покрият техните изисквания?

Това са само някои от въпросите, на които ще отговори Лена Ганстерер по време на своята лекция „Какво търсят социалните инвеститори?”. Лена е експерт в сферата на социалното инвестиране и съосновател на регионалната Investment Ready Program, която помага на социални бизнеси от Централна и Източна Европа да станат готови да получат инвестиции, да се разрастват и да постигат глобален социален ефект. Тя е част от мениджърския екип на Impact Hub Vienna и стои зад създаването на CEE Impact Days – най-голямата регионална конферения за инвестиране в социален ефект.

Лекцията е част от третия модул на третото издание на Академия за социални предприемачи #3, организирана от Reach for Change България.

Академия за социални предприемачи се организира с финансовата подкрепа на ING Bank, клон България и любезното домакинство на SAP Labs Bulgaria. Mедийни партньори са: NOVA, Netinfo, Младите успели българи, Кариери, Xplora и НПО портал.